Oi Va Voi – Yesterday’s Mistakes

Dawno nie tłumaczyłem nic z angielskiego. W ogóle dawno nie tłumaczyłem 😉 Trochę zmęczyły mnie komentarze podkreślające, jaki to beznadziejny jestem i żebym lepiej zajął się klejeniem modeli. Ale… Przecież nie robię tego dla Was, moi drodzy krytycy, ale przede wszystkim dla się. Więc z braterskim GTFO pozdrawiam i informuję, że będę tłumaczył nadal :p

Don’t need another resolution to feel / Nie potrzeba kolejnej decyzji, by czuć
As though I’m going somewhere, somewhere / Tak jakbym odeszła dokądś, daleko

You said you needed me / Mówiłeś, że mnie potrzebujesz
Or at least that’s what I thought / A przynajmniej tak myślałam
At times the memories / W czasie, gdy wspomnienia
Seem to be knocking at my door / Zdają się pukać do drzwi
I’ve seen the film a million times / Widziałam ten film miliony razy
Feels like I wrote the storyline / Tak jakbym pisała scenariusz
I refuse to replay / Odmawiam ponownego odgrywania
The mistakes that we made yesterday / Błędów, które popełniłam wczoraj

I like to think I’m stronger now / Lubię myśleć, że jestem teraz silniejsza
Victim of common sense / Ofiara zdrowego rozsądku
The truth is that I know I still / A prawda jest taka, że wiem, że wciąż
Confuse the past with the present tense / Mylę czas przeszły z teraźniejszym
Condensing what we had / Kondensując to, co mieliśmy
To a single frame / Do pojedynczego kadru
That sticks in my mind / To siedzi w moim umyśle
As I try to move on / Gdy próbuję przejść dalej
The same image comes back every time / Ten sam obraz wraca za każdym razem

They were yesterdays mistakes / To były błędy dnia wczorajszego
And they were yesterdays mistakes / A to były błędy dnia wczorajszego
Yesterday’s mistakes / Wczorajsze błędy
Somewhere / Gdzieś

Forgive my selfishness / Wybacz mi moją samolubność
I’d be grateful if you can / Byłabym wdzięczna, gdybyś mógł
Forget my ingratitude / Wybacz moją niewdzięczność
You think I’m twice the girl I am / Sądzisz, że jestem dwa razy taką dziewczyną, jaką jestem w rzeczywistości
They say we should forgive / Mówi się, że powinniśmy wybaczać
But not forget / Ale nie zapominać
What has gone before / Tego, co wcześniej działo
I refuse to replay / Odmawiam odgrywania ponownie
The mistakes that we made yesterday / Błędów, które popełniliśmy wczoraj

And they were yesterdays mistakes
Yesterday’s mistakes
They were yesterdays mistakes

I refuse to replay
The mistakes that we made yesterday
I refuse to replay
The mistakes that we made yesterday

One response to “Oi Va Voi – Yesterday’s Mistakes

  • Yennie

    No, najpiękniejsza data na świecie, aby wrócić do tłumaczenia.
    Widzę, że mój nastrój udzielił Ci się bardziej na stałe i po raz kolejny – trafiony, zatopiony.
    Chyba muszę słuchać weselszej muzyki, to i na Ciebie przejdzie ^^

Skomentuj

