Yasmin Levy – Nací en Álamo

Kontynuując hiszpańsko-sefardyjską passę…

No tengo lugar / Nie mam (swojego) miejsca
No tengo paisaje / Nie mam (swojego) kraju
Yo me no tengo patria / Nie mam ojczyzny

Con mi dedo, hago el fuego / Swym palcem krzeszę ogień
y con mi corazón te canto / a swym sercem ci śpiewam
la cuerda de mi corazón llora / głos (albo struna) serca płacze

Nací en Álamo / Urodziłam się w Alamo
Nací en Álamo

No tengo lugar
No tengo paisaje
Yo me no tengo patria

2 responses to “Yasmin Levy – Nací en Álamo

Skomentuj

