The Pogues – Love You ‚Till the End

Zuzannie, z okazji walentynek 😉

I just want to see you / Chce po prostu cię zobaczyć
When you’re all alone / Kiedy jesteś całkiem samotna
I just want to catch you if I can / Chcę cię schwytać, na ile mogę
I just want to be there / Chcę tam (przy tobie) po prostu być
When the morning light explodes / Kiedy poranek eksploduje światłem
On your face it radiates / I promienieje na twojej twarzy
I can’t escape / Nie potrafię uciec
I love you ’till the end / Kocham cię aż do końca

I just want to tell you nothing / Chcę zwyczajnie nic ci nie mówić
You don’t want to hear / Ty nie chcesz słuchać
All I want is for you to say / Wszystko, czego chcę, to żebyś mi powiedziała
Why don’t you just take me / Dlaczego mnie nie weźmiesz
Where I’ve never been before / Tam, gdzie nigdy wcześniej nie byłem
I know you want to hear me / Wiem, że chcesz mnie słyszeć
Catch my breath / Złapać mój oddech
I love you ’till the end / Kocham cię aż do końca

I just want to be there / Chcę po prostu być tam
When we’re caught in the rain / Kiedy złapie nas deszcz
I just want to see you laugh not cry / Chcę po prostu widzieć jak się śmiejesz, a nie płaczesz
I just want to feel you / Chcę cię czuć
When the night puts on its cloak / Kiedy noc zakłada swój płaszcz
I’m lost for words don’t tell me / Jestem zagubiony w słowach, nie mów mi
All I can say / Wszystko, co mogę powiedzieć, to
I love you ’till the end / Że będę cię kochał aż do końca

One response to “The Pogues – Love You ‚Till the End

Skomentuj

