Salma Hayek – Siente mi amor

Jako że zbliżają się walentynki (znów), a ja bardzo lubię tę piosenkę…

Una historia sin tiempo que no tiene fin. / Historia bez czasu, która nie ma końca
Un amor como el nuestro no, ni nunca podra morir. / Miłość jak nie ta nasza, co nigdy nie będzie mogła umrzeć
Quiero ser en tu alma un momento feliz. / Chcę być radosnym momentem w twojej duszy
Te amare por siempre vivire dentro de ti. / Będę cię kochała zawsze, żyła w tobie

En los dias de dolor siente mi amor. / W dniach bólu czuj moją miłość
Que vendra con el viento, que vendra con el sol. / Która nadejdzie w wietrze, która przyjdzie ze słońcem
En los ojos de Dios, lejos de ti. / W oczach Boga, daleko od ciebie
Me veras en suenos, sentiras mi besos. / Ujrzysz mnie w snach, poczujesz moje pocałunki
Me oiras reir. / Usłyszysz mój smiech

Si te sientes solo y estas en silencio. / Gdy czujesz się samotny i siedzisz w milczeniu
Piensa en mis caricias y en nuestros secretos. / Pomyśl o mych pieszczotach i o naszych tajemnicach
Quiero ser en tu alma un momento feliz. / Chcę być radosnym momentem w twojej duszy
Te amare por siempre vivire dentro de ti. / Będę cię kochała zawsze, żyła w tobie

En los dias de dolor siente mi amor. / W dniach bólu czuj moją miłość
Que vendra con el viento, que vendra con el sol. / Która nadejdzie w wietrze, która przyjdzie ze słońcem
En los ojos de Dios, lejos de ti. / W oczach Boga, daleko od ciebie
Me veras en suenos, sentiras mi besos. / Ujrzysz mnie w snach, poczujesz moje pocałunki
Me oiras reir. / Usłyszysz mój smiech

Me oirias reir. / Usłyszałbyś mój śmiech

Siente mi amor. / Poczuj mą miłość
Siente mi amor. / Poczuj mą miłość

Skomentuj

